Ανάλυση Συναισθήματος: Ανάπτυξη μοντέλων για ανάλυση και καθορισμό των συναισθημάτων που εκφράζονται σε κείμενα, χρήσιμα για την παρακολούθηση κοινωνικών μέσων ή την ανάλυση των ανατροφοδοτήσεων πελατών.
Ταξινόμηση Κειμένου: Δημιούργία συστημάτων για την κατηγοριοποίηση κειμένου σε προκαθορισμένες κατηγορίες, χρήσιμα για τον εντοπισμό ανεπιθύμητων μηνυμάτων, την κατηγοριοποίηση θεμάτων ή το φιλτράρισμα περιεχομένου.
Αναγνώριση Ονομαστικών Οντοτήτων (NER): Κατασκευή μοντέλων για τον εντοπισμό και την ταξινόμηση ονομαστικών οντοτήτων (π.χ. ονόματα, τοποθεσίες, οργανισμούς) σε κείμενο, βασικό για την εξαγωγή πληροφοριών.
Περίληψη Κειμένου: Υλοποίηση αλγορίθμων για την αυτόματη περίληψη κειμένου, χρήσιμο για τη συντομογράφηση μεγάλων εγγράφων ή άρθρων.